BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday 21 February 2011

who i am????

TENTANG AKU YANG KORANG PERLU TAHU......
-seorang yang mudah tersenyum (tapi bukan senyum sendiri arr...)
-seorang yang penyayang (Allah, family N dia...)
-seorang yang mudah mengalah (mengalah untuk melihat org happy)
-seorang anak yang manja (werk... geli hahaha konon jak tu)
-seorang kawan yang perihatin (kpd semua kawan2...)
-seorang adik yang nakal (nakal la juga tapi bukan selalu cuma hari2...)
-seorang yang pedendam (isk...isk...buruk perangai..)
-seorang yang panas baran (hehehe jangan takut... kdg2  jak)
-seorang yang pemendam (cewah pendam2 last2 nangis sendiri)
-seorang yang "SETIA" yang nie bukan janji tapi pasti hehehe
-seorang yang rapuh hatinya... yang teramat hehehe
-seorang yang mudah simpati ...
lastly.... aku adalah aku....aku ndak boleh jadi orang lain...
dan kamu harus tahu yang aku adalah siapa aku yang sebenarnya...

shila nama yang di beri kpdku....
27 november 1988 tarikh kelahiran aku....
kg, laut tempat lahirku ....
8 orang adik beradik n aku anak yang paling BONGSU.....
                                                                                                                              miss me....
                                                                                                                              sweet casper (shila)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...